Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:722000
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Samazināšanās stadijā samazinās produkta pieprasījums, jo nozarē radies jaudu pārpalikums, saasinās konkurence. To var ietekmēt ārējie mikrovides faktori, kuru analīzei jāpievērš vislielākā vērība. Tirgus samazināšanās stadija parasti nenotiek strauji un vienlaikus visos komponentos. Organizācijai, kas konkurē nozarē ar lēnu attīstības tempu, samazināša¬nās stadijā jāveic pasākumi, kas atbilst tirgus situācijai un pašas iespējām. Ja organizācija spēj darboties šādā stadijā, tai jāizvēlas šāda taktika:
• jāveic fokusēšana, izpētot atbilstošos segmentus;
• jāpiemēro diferencēšana, uzlabojot kvalitāti;
• jādarbojas nepārtraukti un enerģiski, lai mazinātu izmaksas.
Kopumā pastāv tipveida nosacījumi jebkuras nozares attīstības stratēģijai, tai jābalstās uz ekonomisko rādītāju izvērtējumu, kas būtiski ietekmē šīs stra¬tēģijas izstrādi.
Svarīgi, kā organizācija veido un izmanto ražošanas jaudas, jo to pārpali¬kums noved pie cenas un peļņas samazināšanās un otrādi.
Augstas peļņas iespējas piesaista tirgum jaunus konkurentus, nelielas iespējas samazina konkurentu skaitu, jo lielākie meklē citas iespējas.
Organizācija, kas cenšas ātrāk atjaunot produkta asortimentu, samazinot produkta dzīves ciklu, var nokļūt situācijā, kad konkurenti šo procesa periodu izmanto, lai iegūtu priekšrocības tirgū.1

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1307536
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences novērtēšana izveidotam uzņēmumam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/722000

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties