Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:399570
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Konkurenci uzskata par vienu no ekonomikas virzošajiem spēkiem. Tās esamība ir īpaši izdevīga patērētājiem, jo tā sekmē preču un pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanos un cenu samazināšanos.
Produkts pats spēj sevi pārdot tikai ļoti īpašos apstākļos. Mūsdienās uzņēmuma darbiniekiem ir jāapzinās prasības, ko tirgus gaida gan no produktiem, gan uzņēmuma. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķi, tam ir jāpiedāvā tāda veida preces un pakalpojumi, kas klientiem ir ne tikai vajadzīgi un iekārojami, bet arī tos apmierina.
Klientu apkalpošana ir viens no faktoriem, kas nodrošina ienākumu stabilitāti. Apmierinātie klienti atkārtoti iegādāsies uzņēmuma produkciju un pozitīvi atsauksies par uzņēmumu potenciālajiem klientiem. Tos tik viegli neietekmē konkurentu piedāvājums, un tie labprāt pērk arī citus tā paša uzņēmuma produktus.
Konkurence
Vairums lietu, kuras mēs pērkam tirgū, mēs varam izvēlēties. Iegādājoties automašīnu, zobi pastas tūbiņu vai brīvdienu ceļazīmi uz ārzemēm, mēs atrodam vairākas firmas, kas savstarpēji konkurē. [2; 101]
Pēc definīcijas konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt peļņu. [3;219]
Konkurences līdzekļi
Mūsdienās lielākajā daļā nozaru preču piedāvājums ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza prasības katra uzņēmuma efektivitātei šajā pircēja tirgū. Konkurences līdzekļi ietver tos līdzekļus, kas ir pieejami uzņēmumam, lai ietekmētu pieprasījumu pēc savām precēm un pakalpojumiem. Mārketinga speciālisti konkurences līdzekļus parasti grupē tā sauktajā mārketinga kompleksā jeb marketing mix vai četros „P”: Produkts, cena, veicināšana un vieta. [1; 138]
„Produkts” – pārdodamā prece vai pakalpojums – ir galvenais konkurences līdzeklis. Produkta jēdziens bez paša produkta ietver visu, sākot no iepakojuma dizaina līdz veidam, kādā tiek izskatītas sūdzības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/399570

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties