Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:725500
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības peļņas motīvs nemitīgi rosina meklēt un atrast faktorus, kas palielina peļņas masu un peļņas normu, kāpina saimniekošanas rentabilitāti un ražošanas resursu atdevi. Ietekmējošie faktori ir sekojoši:
• Skaitītāja palielināšanas faktors – pelņas masa ir būtiski atkarīga no
tirgus konjuktūras, no pieprasījuma un piedāvājuma samēra, no līdzsvara cenu līmeņu. Tā atkarīga arī no oligopola un monopola regulētā cenu līmeņa. Kā arī peļņas masa būtiski ir atkarīga no ieguldīto līdzekļu aprites ātruma (jo lielās to skaits gadā, jo lielās kapitāla procentu daudzums un uzņēmējspēju peļņa)
• Saucēju samazināšanas faktors – atkarīga no investīciju apmēriem,
kā arī šeit svarīga nozīme ir ieguldījumu aprišu ātrumam (jo lielāks uzņēmējdarbībā ieguldīto aprišu skaits gadā, jo ar mazākām investīcijām var saņemt noteiktu peļņas masu)
• Dabas aizsardzība – investīcijas dabas aizsardzībai nepalielina
peļņu, bet palielinot ražošanas izmaksas, to tikai samazina. Taču šīs investīcijas palielina rentabilitātes rādītāja saucēju, tādējādi pazeminās peļņas norma.
• Uzņēmējspējas un rentabilitāte – uzņēmējspējas sekmīgi palielina
peļņas masu un samazina investīciju lielumu, tādējādi rentabilitāte pieaug, pateicoties iniciatīvām un veiksmīgam riskam.
• Valsts un rentabilitāte – peļņas palielināšanas faktors var būt valsts
atbalsts (izdevīgi muitas tarifi, maksimālās labvēlības režīms ārējā tirdzniecībā, piemaksas, subsīdijas, nodokļu atvieglojumi, lēts kredīts, izdevīgs valūtas kurss, u.t.t)18

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1325023
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence un tirgus struktūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/725500

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties