Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:420504
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Globālajā tirgū darbojas spēki, kas liek samazināt izmaksas un atsaukties vietējām klientu vajadzībām. Atkarībā no tā, kā uzņēmumu ietekmē tirgus spēki, uzņēmumi var izvēlēties vienu no četrām starptautiskajām pamatstratēģijām:
1. Starptautiskā stratēģija (Vērtības radīšana, pārceļot kompetences un produktus ārējos tirgos, kur konkurentiem tās trūkst. Tiek izmantota, kad uzņēmumam ir vērtīga kompetence un kad iespējamie konkurenti nav spējīgi to ātri imitēt, kad pastāv vāja nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vajadzības un patērētāji nav jūtīgi attiecībā uz cenu). Šajā gadījumā produkts tiek radīts un attīstīts konkrētā valstī, savukārt pētījumi un attīstība tiek centralizēti vadīti. Uzņēmumi cenšas veikt ražošanu un mārketingu katrā lielākā valsī, kur tiek veikts bizness. Produktu pielāgošana vietējam tirgum minimāla, bet iespējama.
2. Multinacionālā stratēģija (Biznesa modeļa izstrāde, kas ļauj uzņēmumam sasniegt maksimālu atsaucību vietējo klientu vēlmēm; Tiek izmantota, kad pastāv nepieciešamība ņemt vērā vietējo klientu vēlmes un klienti nav jūtīgi attiecībā uz cenu).
3. Globālā stratēģija (Tiek izmantota, kad klienti ir jūtīgi attiecībā uz cenu un vietējo klientu vēlmes nav svarīgas; Orientējas uz rentabilitātes paaugstināšanu, pamatojoties uz pieredzes līknes efektu un liela mēroga efektu, nodrošinot zemu izmaksu stratēģiju globālā mērogā; Var nodrošināt zemu izmaksu priekšrocību, bet var būt neefektīva, ja patērētāji vēlas pielāgotu produktu).
4. Transnacionālā stratēģija (Vienlaicīgi ļauj nodrošināt zemākas izmaksas un būt atsaucīgam vietējo klientu vēlmēm, pārcelt kompetences, nodrošinot “globālo mācīšanos”)8.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1317846
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/420504

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties