Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:334139
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Globālās stratēģijas firmas necenšas savus produktus un mārketingu īpaši pielāgot vietējam tirgum, jo pielāgošana palielina izmaksas. Globālās firmas dod priekšroku produktu standartizācijai vispasaules mērogā. Vislielāko jēgu šāda stratēģija rada, kad pastāv spēcīga ietekme izmaksu samazināšanā un kur pieprasījums priekš vietējā pielāgojuma ir minimāls. Ļoti liels daudzums šādu stratēģiju izmanto industriālo produktu ražošanā .
Transnacionālo stratēģiju izmanto kompānijas, kurām būtiskākās īpašības neapstājas tikai ar vietējo tirgu. Mūsdienās konkurences apstākļi ir tik intensīvi globālajā tirgū, ka firmām nepieciešams izmantot pieredzes balstītus izmaksu ekonomikas modeļus un ekonomikas atrašanās vietu, nepieciešams pārvietot būtiskākās īpašības firmas iekšienē, to nepieciešams darīt vienlaicīgi uzmanot vietējo īpatnību kontekstā. Būtiskākās kompānijas īpašības jābūt spējīgām pilnveidot jebkurā jaunajā tirgū. Nepieciešams nodrošināt zināšanu plūsmu un produktu piedāvājumam nav jābūt vienā virzienā no mātesuzņēmuma uz meitas uzņēmumu, bet plūsmai jābūt arī no ārzemju meitas uzņēmuma uz mātesuzņēmumu, kas šo izveido globālo mācīšanās procesu. Transnacionālā stratēģija vislielāko jēgu dod tad, ja uzņēmums sastopas ar augstu pretestību no izmaksu samazināšanas puses un augstu spiedienu priekš vietējā pieprasījuma produktiem. Šādi uzņēmumi cenšas vienlaicīgi dot zemas izmaksas un produktu diversifikācijas iespējas. Esot vietējā tirgus īpatnību apmierinātājam ir grūti samazināt izmaksas, kas palielinās dēļ šī fakta .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1334379
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/334139

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties