Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:669043
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tautas attīstība kļūst visnotaļ atkarīga no tā, cik efektīvi sabiedrība spēj iegūt, apstrādāt un pārvaldīt informāciju. Informācijas sabiedrības veidošanos Latvijā sekmē globalizācijas tendences. Kopumā valsts virzībā uz informācijas sabiedrību trūkst aktīvas un mērķtiecīgas rīcības, kas tiktu saskaņoti īstenota visos varas un pārvaldības līmeņos. Latvijā pieņemta vesela virkne likumu, kas veicina informācijas sabiedrības veidošanos, tomēr visi „Informātika” izvirzītie uzdevumi nav pilnīgi apzināti, tādēļ valstij tie nav kļuvuši par prioritāti.
Informācijas sabiedrības mugurkauls ir moderna telekomunikāciju infrastruktūra, kas visiem valsts iedzīvotājiem nodrošina vienādas iespējas iegūt informāciju.
Arvien pieaug to lietotāju skaits, kas informācijas iegūšanai izmanto datoru un internetu. Mūsdienās strauji mainās masu komunikācijas iespējas. Internets un jaunās tehnoloģijas vienā medijā integrē visu līdzšinējo mediju sniegtās iespējas. Interneta vidi arvien vairāk sāk izmantot arī tradicionālie mediji (publicē ziņas, veido arhīvus). Kaut gan internets sniedz plašas informācijas iespējas, tas rada arī daudz jaunas problēmas – krāpšana, negatīvi noskaņotu tīklu izveide, datu noplūde utt.
Globalizācijas ietekmē aktualizējas jautājums par nacionālās valodas un kultūras pozīcijas nosargāšanu. Mazās nācijās valodai ir ļoti nozīmīga loma ne tikai informācijas apritē, bet arī tautas kultūras uzturēšanā un sociāli politiskajā integrācijā. Tāpat globalizācija Latvijā arvien vairāk pārveido kultūrvidi un izklaidi, citas kultūras ietekmē Latvijas kultūras formu un saturu. Tradicionālo kultūru atšķirības nivelē arī globālā reklāma, jo reklamēto produktu tēli ir orientēti uz patērētāju grupām neatkarīgi no atšķirīgām niansēm. Latvijas reklāmas tirgū strauji pieaug ārzemju reklāmas apjoms.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1333819
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas vēsture”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/669043

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties