Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:446838
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, lai uzlabotu komunikāciju starp klientu un pārdevēju ir jārada pozitīva gaisotne, tāda kas pat negatīvi noskaņotu klientu kaut nedaudz nomierinātu. Tā var būt mūzika, patīkama smarža, dažādi dabas motīvi vai kas cits. Viekala videi ir jābūt arī tādai lai klientam rastos pēc iespējas mazāk jautājumi, lai tajā būtu viegli orientēties, viss būtu pēc iespējas vairāk un labāk paskaidrots, pieejams, lai to varētu saprast jebkurš cilvēks. Tādējādi var gan izvairīties no liekiem jautājumiem, bet gan efektīvāk un ātrāk nodrošināt darba procesu. Komunikāciju starp klientu un pārdevēju notiekti arī ietekmē apģērbs kādā pārdevējs ir ģērbies. Tam ir jābūt adekvātam, formālam un piemērotam noteiktajam darbam. Komunikācijā ļoti svarīga ir arī runas skaidrība, neverbālā valoda, stāja, poza, sejas vaibsti, mīmika. Tas viss manā uztverē ir ceļš pretīm veiksmīgākai komunikācija ar klientu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1385757
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties