Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:614614
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

- Plānojot IMK, jāaprēķina to efektivitāte, jāsaskaņo nepieciešamās izmaksas ar uzņēmuma resursiem un atbilstoši jāsadala mārketinga budžeta līdzekļi starp visiem komunikācijas veidiem.
Ir četri galvenie iemesli, kas nosaka IMK aktualitāti visiem tirgus dalībniekiem:
1. IMK nodrošina uzņēmumam labāko rezultātu (efektu) mārketinga jomā.
2. IMK veicina uzņēmuma izmaksu samazināšanos. Rūpīga mārketinga aktivitāšu plānošana un koordinēšana ar mārketinga komunikācijām dod iespēju samazināt ieplānoto budžetu, rēķinot uz vienu potenciālo klientu.
3. IMK veicina patērētāju lojalitāti uzņēmumam, produktam un zīmolam.
4. IMK pilnīgi atbilst pasaules ekonomikas internacionalizācijas un globalizācijas tendencēm.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties