Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:850990
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOMUNIKĀCIJA UZŅĒMUMĀ    3
  Komunikācija    3
  Komunikācijas mērķis    3
  Verbāla komunikācija    3
  Neverbāla komunikācija    3
  KOMUNIKĀCIJAS VEIDI UZŅĒMUMĀ    3
  Ārēja komunikācija    3
  Iekšēja komunikācija    4
  EFEKTĪVA KOMUNIKĀCIJA    4
  Komunikācijas līdzekļi    4
  Komunikācija kanāli    5
  Personiskā saskarsme    5
  Individuālas tikšanās    6
  Mazas neformālas grupas    6
  Sanāksmes    6
  Prasme komunicēt    6
  Vieta, kur notiek komunikācija    6
  Neverbāla komunikācija    6
  Klausīšanas    6
  Saruna    7
  Lietišķa sarakste    7
  Uzstāšanas    7
  Sanāksmes    8
  LITERATURAS SARAKSTS    9
Darba fragmentsAizvērt

Prasme komunicēt
Vieta, kur notiek komunikācija
Personiskas telpas izjūta ir ļoti nozīmīga darbavietā. Savstarpējā saskarsmē ir četri galvenie attāluma veidi : intīma (no pieskāriena līdz 0.5m), personiskā zona (no 0.5 m līdz 1.2 m), sociālā zona (no 1.2 m līdz 3.5 m) un publiska zona (vairāk 3.5 m). Pievirzīšanas pārāk tuvu sarunas partnerim var viņu izbīdiet, savukārt ieturot pārāk lielu distanci, varat zaudēt partnera simpātiju. Arī telpas iekārtojums un telpas izvēle sarunai ietekmē katru sarunu biedru, jo tas simbolizē katra dalībnieka statusu un nozīmīgumu.
Neverbāla komunikācija
Ķermeņa valoda. Kontrolējiet žestus, izrādiet empātiju un sapratni, esiet pozitīvs. Atceraties, ka komunikācija ir divpusējs process. Jūs ne tikai vēlaties, lai jūs saprastu, bet arī cenšaties ‘’atvērt’’ sarunas partneru. Novērojiet arī viņa neverbālās komunikācijas zīmes :
• novērsis skatienu (piesardzība)
• grauzis pildspalvu (nervozitāte)
• sakrusto rokas (aizsardzība)
• pieskaras sejai (izvairīšanas no patiesības)
Klausīšanas
Koncentrējāt uzmanību, lai klausītos. Uzdodiet atvērtus jautājumu ( Kā tu domā,...), izvairoties no slēgtiem jautājumiem (Vai mums vajadzētu......). Iegaumējiet faktus, necenšoties atcerēties sīkumus (izprotiet ideju). Arī emocijas ietekmē mūsu klausīšanas spējas (izslēdzot to, ko nevēlamies dzirdē). ‘’Izslēdziet emocionālus filtrus ‘’:
- atturēties no vērtējuma līdz brīdim, kad runātais beidzis savu sakāmo
- nemeklējiet kļūdas saruna biedra uzskatos, meklējiet pieradījumus, ka neesam kļūdījušies paši.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācija uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/850990

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties