Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:427588
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēks ir tendēts sasniegt rezultātu, viņa plusi ir, ka tiek izvirzīts mērķis, kurš viņam ir jāsasniedz, skolēns kļūst mērķtiecīgs un iet dzīvē uz noteiktiem principiem un mērķiem. Attīstās kā personība ar stipru iekšējo dziņu- zina uz ko iet un ko grib sasniegt dzīvē. Ja bērns patiešām ir ļoti apķērīgs un ātri saprot, par ko iet runa, tad viņam pēc iespējas ātrāk gribas uzzināt vēl un vēl ko jaunu.
Ar laiku bērns iemācās izmantot savu prātu un būdams pieaudzis, viņam ir vieglāk iegūt labu profesiju, jo ir loģiskā domāšana, kas ļauj viegli tikt galā ar grūtiem uzdevumiem. Bērnam nākotnē ir garantēts saņemt labi atmaksātu darbu.

Vājās puses
Kognitīvajā mācību modelī nerespektē emocionālos un sociālos aspektus. Nerēķinās ar skolēna pašvērtējumu, ir tendēti tikai uz galarezultātu. Skolēna apkārtējā vide vairāk tendēta uz to, lai attīstītu viņa prasmes un tās sekmētu. Ja bērniem vairāk tiek spiests uz zināšanām un mācību uzdevumiem, atraujoties no tiem un sākot spēlēties bērns nevar atrast kopēju valodu ar apkārtējiem, viņam nav saskarsmes spējas labi attīstījušās, jo viņš ir vairāk laika pavadījis vienatnē, mācoties un cenšoties sasniegt labāku rezultātu. Tāpēc nedrīkst šo metodi izmantot vienu kā visvarīgāko. Vajag vismaz vēlvienu, kas attīsta komunikāciju un sazināšanos ar citiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1353243
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kognitīvā mācību modeļa analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/427588

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties