Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:475632
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Atmiņa ir kā mūsu prāta spēja fiksēt informāciju, uzglabāt to, kā arī reproducēt un aktualizēt to, kad nepieciešams. Atmiņa savieno pagātni, tagadni un arī nākotni. Tai ir ļoti svarīga loma cilvēka izziņas, attīstības un arī mācību procesā. Kā jau minēju, tas, ko esam piedzīvojuši, redzējuši, pārdzīvojuši un uztvēruši, nekur nepazūd. Tas viss vienkārši slēpjas tādās kā nepieejamās vai grūti atrodamās vietās. Reizēm šī informācija var uzpeldēt, pat cilvēkam to pašam sākumā nepamanto, kad priekšmeti vai notikumi neiedarbojas uz mums tieši.1
Kopumā varētu teikt, ka „atmiņa ir pagātnes pieredzes organizēšanas un saglabāšanas process, kas ļauj atkārtoti izmantot šo pieredzi pašreizējā dzīvē”.2…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izziņas procesu īpatnības. Atmiņa, amnēzija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/475632

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties