Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,04 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,45
Pirkt
Identifikators:655120
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2004.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Pirmais raksts ir balstīts uz konkrēta pētījuma rezultātiem un ir par to, ka jauniešu vidū ir valodu konflikts un tie seko publikā valdošajam viedoklim. Šajā tekstā argumenti ir pārliecinoši un autore ļoti saprotami attēlo konkrēto situāciju.
2. Otrais autors parāda situācijas absurdumu, kā arī lēmumu nepamatotību. Autors argumentē pārsvarā balstoties uz savu pieredzi, bet tā kā viņš ir viedokļu līderis un autoritāte, tad tas ticamību tikai palielina. Izmantota emocionālā argumentācija, liek auditorijai domāt.
3. Trešais autors mēģina parādīt, ka patiesībā reformas galvenais nav izglītība, bet viss ir saistīts ar politiku. Autors rāda, kā šī reforma nelabvēlīgi ietekmē krievvalodīgos skolēnus, pamatojoties uz dažādiem statistikas datiem, tāpēc šī informācija ir ticama.
4. Nākamā raksta autore atspēko mītus, kas radušies sakarā ar reformām un nesagatavotību tai. Autore izvirza galveno tēzi un antitēzes tai. Tad antitēzes tiek atspēkotas, tādā veidā argumentējot tēzes pareizību.
5. Pēdējā raksta autore izmanto vairāk savu viedokli un argumenti ir diezgan nepārliecinoši, tā kā nav balstīts uz autoritātēm. Bet ja ir izmantota kāda atsauce, piemēram, statistikas dati, tie ir nepamatoti un nesaistīti ar tēzi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izglītības reformas 2004.gadā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/655120

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties