Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:207554
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Atbilstoši CSC definīcijai, konteiners ir
Starptautiskā konvencija par drošiem konteineriem (International Convention for Safe Containers), kura stājās spēkā 1977.gadā, nosaka, ka konteineram ir:
- nemainīgi tehniskie raksturojumi (tilpums, masa utt.) un pietiekoša izturība vairākkārtējai izmantošanai;
- speciāla konstrukcija, kura nodrošina kravas pārvadāšanu ar vienu vai vairākiem transporta veidiem bez starpizkraušanas no konteinera;
- ierīces (stūru fitingi, osmezgli utt.), kuri nodrošina mehanizētu iekraušanu, izkraušanu un pārkraušanu no viena transporta veida uz citu;
- konstrukcija, kura ļauj viegli iekraut un izkraut to.
Konteinera izgatavošanas noteikumi nosaka, ka konteinera laukumam, kas atrodas starp 4 apakšējiem ārējiem stūriem, jābūt ne mazākam par 14m2 vai vismaz 7m2, ja ir augšējā stūra fitingi. Termins „konteiners” ietver parastos piederumus un konteinera aprīkojumu, ja šos piederumus un aprīkojumu pārved kopā ar konteineru, bet neietver sevī ne transportlīdzekļus, ne parasto taru.

2. Konteinerpārvadājumu attīstības īpatnības Eiropā un katra transporta veida īpatnības reģiona kontekstā
Pie Eiropas reģiona pieskaita Rietum- un Austrumeiropas valstis, arī Ziemeļāfrikas, Tuvo un Tālo Austrumu teritorijas, kuras ar Vidusjūras ostām savieno sauszemes satiksmes ceļi. Eiropas reģions raksturojas ar blīvu transporta tīklu, kurš sastāv no vairāk nekā simts dzelzceļu virzieniem, no daudziem autoceļiem, no starptautisko upju un kanālu attīstītā tīkla, no jūras ostām un lidostām, kuras viena no otras koncentrētas nelielos intervālos.
Konteineru satiksmes galvenais līdzeklis ir autovilciens (vilcējs ar autopiekabi). 74% no konteineru pārvadājumiem veic ar autotransportu, 16% - pa dzelzceļu, 10% - ar iekšējo ūdens transportu.
R-Eiropā ir sasniegta upju transporta kā ekoloģisko, tā ekonomisko priekšrocību maksimāla izmantošana. Reinas, Elbas, Vislas, Donavas un Oderas upju pieteku un veidojošo kanālu sistēmas izveido vienotu kopeiropas upju sistēmu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Intermodālie pārvadājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/207554

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties