Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:265784
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2013.g.
Darba fragmentsAizvērt

Tiešais mārketings.
Mūsdienu jauno tehnoloģiju laikmetā kā labu pakalpojuma virzīšanas līdzekli var izmantot tiešo mārketingu, tas ir, informācijas izsūtīšana potenciālajiem klientiem ar e-pasta un pasta starpniecību. Jāizveido informatīvs, uzrunājošs, pārskatāms materiāls par biroju un par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī jāpiedāvā iespēja pakalpojumam pieteikties elektroniski, piemēram, ar e-pasta starpniecību. Saņemot informāciju par pakalpojumu savā e-pasta kastītē, klients var vērsties birojā pēc pakalpojuma, izmantojot e-pastu, izklāstot savas problēmas būtību. Arī samaksu cilvēks var veikt elektroniski, izmantojot internetbanku. Līdz ar to cilvēkam nebūs jāiet tieši uz biroju. Tas ir ļoti noderīgi tiem klientiem, kas dzīvo tālāk no Rēzeknes, kā arī tiem, kuri nevēlas, lai viņu redz dzīvajā vai atpazīst.

8. Komunikāciju efektivitātes paredzamais vērtējums
Ja veiksmīgi tiks realizēti visi vai lielākā daļa plānoto mārketinga komunikāciju posmu un risinājumu, tad rezultātam vajadzētu būt pozitīvam. Ja sabiedrība tiks informēta par jauno pakalpojumu un tā saņemšanas iespējām, tad pirmie klienti varētu parādīties jau pēc īsa laika, jo tomēr šāda veida pakalpojums un uzņēmums ir reta parādība visā valstī, ne tikai pilsētā, tāpēc tas varētu radīt interesi sabiedrībā.
Galvenais mūsu uzdevums būs veikt savu darbu kvalitatīvi, lai klienti būtu apmierināti, tad piedāvātais pakalpojums varētu veiksmīgi virzīties tirgū un nostabilizēties tajā. Galvenais ir noturēt esošos kolientus un rast iespējas piesaistīt arvien jaunos klientus, izmantojot mārketinga komunikācijas līdzekļus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1336625
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrēto mārketinga komunikāciju plāns pakalpojuma virzīšanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/265784

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties