Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:859302
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Atziņas no 3. nodarbības
1. Pārdošanas veicināšana ir termins, kas nosedz dažāda veida aktivitātes, kas daudzos gadījumos nemaz nelīdzinās mārketinga komunikācijai. Pārdošanas veicināšana bieži ir lietderīga uz zemas vērtības precēm un ir visefektīvākais ir, ja to izmanto kā daļu no integrētās veicināšanas kampaņām.
2. Sampling ir paraugu ņemšana procesā kad tiek radīts jauns zīmols. Tas ir jādara mērķtiecīgi, izmantojot jaunas izplīšanas metodes un ir jāpieliek pūliņi lai no šādas darbības būtu rezultāts
3. The second major type of promotion, couponing, was described in terms of the magnitude of usage and types of distribution methods (via freestanding inserts, direct mail, and optical scanners, at the point of purchase, on the Internet, etc.) ( Es nevarēju šo teikumu sakarīgi iztulkot latviešu valodā) .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties