Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:144406
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskās uzņēmējdarbības uzsākšana.
Eksportēšana ietver vismazāko ieguldījumu un piesaisti ārvalstu tirgum. Ražotājs pārdod uzņēmuma produkciju ārvalstu importētājam, kas pēc tam veic šī produkta mārketinga pasākumus. Šīs pieejas priekšrocības ir tās mazās izmaksas, bet trūkums – eksportētāja uzņēmumam ir ļoti mazas vai pat niecīgas iespējas kontrolēt to, kā produkts tiek piedāvāts, reklamēts un izmantots ārzemju tirgū. Tas varētu radīt problēmas vēlāk, jo var negatīvi ietekmēt uzņēmuma reputāciju. Eksporta aģenti saved kopā pārdevējus un pircējus un saņem par to komisijas atlīdzību, eksporta uzņēmumi iepērk preces, lai tās eksportētu uz ārzemēm;
Tirdzniecības biroja nodibināšana – tam nepieciešams lielāks finansiāls ieguldījums, bet tas dod arī lielākas kontroles iespējas.
− Kopuzņēmuma radīšanas nozīmē mērķa tirgus sadarbību ar vietējo uzņēmumu vai arī ar ārvalstu uzņēmumu savā valstī. Kopuzņēmums var ietvert kombinētu vienošanos par savstarpēju atbalstu, kad viens uzņēmums kopā ar savu produkciju apņemas piedāvāt arī otra uzņēmuma preces. Šī pieeja vislabāk darbojas tad, ja uzņēmumiem ir savstarpēji sasaistītas, bet nekonkurējošas preces. Piemēram, kosmētikas firma var piekrist piedāvāt arī parfimērijas produktus.
− Licences līgumi ļauj ārvalstu ražotājiem izmantot uzņēmuma patentu. Tas ir īpaši noderīgi, ja produktus ir grūti eksportēt to trausluma vai ātras bojāšanās dēļ, taču tādā gadījumā uzņēmumam jānodrošinās ar patentiem vai cita veida sava intelektuālā īpašuma aizsardzības pasākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads starptautiskajā mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/144406

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties