Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:973266
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tādējādi jāsecina, ka globalizācija kļūst arvien svarīgāka visiem uzņēmumiem, pat tiem, kas paši neplāno paplašināt savu darbību starptautiskā mērogā; arī šos uzņēmumus tieši vai netieši ietekmē gan ārvalstu konkurence, gan arī vietējie uzņēmumi, kuri darbojas starptautiskā mērogā. 1 Piemēram, šāda globalizācija ietekmē uz Latvijas uzņēmumiem spilgti vērojama bezalkoholisko dzērienu nozarē, proti, ja agrāk varējām iegādāties tikai Cido, Gutas un Pūres dabīgās sulas, tad tagad šiem uzņēmumiem nākas konkurēt ar dažādām ārvalstu firmām, kas sulas (nektārus) piedāvā par zemākām cenām, kas šajos krīzes apstākļos ir samērā nozīmīgs faktors. Tomēr šajā pašā faktā, proti, ārzemju konkurencē, saskatu arī pozitīvo ietekmi, proti, pašmāju ražotājiem ir stimuls uzlabot savu produkciju, to dažādot un pilnveidot. Piemēram, ja runājam par Cido sulām, tad jāsaka, ka konkurences ietekmē produkcija ir krietni vien uzlabojusies, proti, ja kādreiz patērētājiem tika piedāvātas tikai 3 veidu sulas, tad tagad ir pieejami vismaz seši dažādi veidi. Tāpat Cido pārtikas grupa paplašinājusi sortimentu, piedāvājot ne vien sulas, bet arī cita veida bezalkoholiskos dzērienus, piemēram, ledus tēju, kas veiksmīgi konkurē ar līdzīgu ārzemju produktu (Cappy). …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1121771
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globalizācijas ietekme un tirgus segmentēšanas nozīme patērētāju uzvedībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/973266

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties