Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,04 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,45
Pirkt
Identifikators:526171
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2015.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6. The marketing mix: promotion and promotional mix.
Promotion (marketing communication)
• Includes personal selling, advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, events and sponsorships, point of sale, packaging.
• Personal sales uses face-to-face contact with customers to create immediate sales.
• promotion refers to what activities you do to promote the product. this can be through advertising, public relations, trade shows, etc. basically, it means anything that you do to call attention to your product and drive sales.
• promotion is concerned with telling the target market or others in the channel of distribution about the “right” product

Promotion mix
Advertising (Presentation and promotion of ideas, goods, or services by an identified sponsor. Examples: Print ads, radio, television, billboard, direct mail etc)
Sales promotion (Media and non-media marketing communication are employed to increase consumer demand, stimulate market demand or improve product availability. Examples: Coupons, sweepstakes, contests, product samples, rebates)
Public relations (Paid intimate stimulation of supply for a product, service, or business unit by planting significant news about it or a favorable presentation of it in the media. Examples: Newspaper and magazine articles/reports, TVs and radio presentations)
Personal selling (A process of helping and persuading one or more prospects to purchase a good or service or to act on any idea through the use of an oral presentation. Examples: Sales presentations, sales meetings, sales training)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Getting Ready for Exam in Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/526171

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties