Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:800328
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plānošanā kā procesā tiek izdalīti četri soļi:
1. Situācijas analīze – pirms jebkura lēmuma pieņemšanas ir jāsaprot, kāda ir pašreizējā situācija, kādā atrodas uzņēmums un tirgus, kas principā nozīmē novērtēt situācijas radītās problēmas un iespējas, kā arī uzņēmuma stiprās un vājās puses konkrētās situācijas kontekstā;
2. Mērķu izstrāde – pēc situācijas analīzes uzņēmums var izstrādāt objektīvus mērķus, kuros tiek noteikts, kāds konkrēts sniegums no uzņēmuma tiek gaidīts līdz konkrētam termiņam, ņemot vērā situācijas iespējas un draudus, kā arī paša uzņēmuma stiprās un vājās puses;
3. Stratēģiju un programmu izstrāde – lai sasniegtu noteiktos mērķus, uzņēmumam jāizstrādā stratēģijas, kas ir paredzētas ilgtermiņam, un programmas, kas nosaka tā darbību īstermiņā;
4. Koordinācija un kontrole – jāievieš sistēma, kura nodrošina, ka izstrādātie plāni tiek īstenoti kā paredzēts. Turklāt jāņem vērā, ka uzņēmums darbojas dinamiskā un mainīgā vidē, tādēļ ir nepieciešams sekot līdzi tās izmaiņām un būt gatavam pielāgot plānu jaunajai situācijai, un koordinācija un kontrole palīdz šo nosacījumu veiksmīgi pildīt.
Uzņēmuma orientācijā uz tirgu ļoti būtiska loma ir tirgus segmentēšanai un precīzai savas mērķa grupas noteikšanai, jo uzņēmums principā nevar efektīvi strādāt uz visiem. Kas der visiem, neder nevienam, t.i., šāda prece būs pārāk vispārēja un neatbildīs konkrēta patērētāja individuālajai gaumei. Principā mūsdienās arvien lielāku vietu uzņēmējdarbībā ieņem personiska pieeja dažādām patērētāju grupām, segmentējot tos pēc dažādiem kritērijiem. Tirgus segmentēšana ļauj uzņēmumam izstrādāt diferencētu produkciju un vērsties pie gana šaurām tirgus daļām ar kopīgām interesēm, piedāvājot precīzāk izstrādātu un tādējādi patērētāju vajadzībām atbilstošāku produktu. Tirgus segmentēšana un produkta diferenciācija ir uzskatāmas par vienu no mārketinga stratēģijas sastāvdaļām, jo tās ir cieši saistītas ar produktu un tā raksturlielumiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1329425
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas mārketinga stratēģijas būtība un veidošanas nepieciešamība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/800328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties