Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,85 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,14
Pirkt
Identifikators:257607
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2009.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  What is film tourism?   
  Short Plot about the movie   
  Situation right before THE movie   
  Situation after The movie   
  The real Kazakhstan   
Darba fragmentsAizvērt

What is film tourism?
Film tourism describes the effects that film and TV-productions can have on our travel decisions as they inspire people to experience the screened places firsthand. Not only is film tourism an excellent vehicle for destination marketing, it also presents new product development opportunities, such as location tours, film museums, exhibitions and the theming of existing tourist attractions with a film connection.1
Film tourism is a growing phenomenon worldwide, fueled by both the growth of the entertainment industry and the increase in international travel. An article in „Journal of Travel” proposes a model for exploiting film tourism marketing opportunities. It identifies the optimum marketing factors that encourage film tourists to visit destinations that appear (or are depicted) in the movies. Factor analysis reveals four types of marketing activities in which destinations can engage to promote film tourism:
• proactive efforts to encourage producers and studios to film at the location,
• efforts to generate media publicity around the film and its location,
• marketing activities that promote the film location after production,
• peripheral marketing activities that leverage film tourism potential.
Results of a stepwise multiple regression analysis indicate a high correlation between film tourism success and one of the four factors: the proactive efforts of destinations that encourage producers and studios to film at their location. 2

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1120729
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Film tourism "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/257607

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties