Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Empīriskā sociālā pētījuma process, tā loģiskā struktūra. Mediju un komunikāciju pētījumi

     

    Konspekts3 Socioloģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:384712
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ar pētīšanu parasti jau saprot informācijas meklēšanu, kas pierāda kādas lietas patiesumu vai tieši otrādi – noraida to. Bieži vien cilvēki veic pētījumu, paši to neapzinoties, jo no šī neapzinātā pētījuma ir atkarīga cilvēku izvēle tālākajā vai pašreizējā rīcībā. Zinātniskos pētījumus vairāk raksturo tādi raksturlielumi kā sistemātiskums, objektivitāte, koncentrēšanās uz precizitāti un patiesumu, kas arī ir tas atšķirīgais salīdzinot ar ikdienas pētījumiem. Ikdienas pētījumi bieži vien ir pavirši un selektīvi, jo cilvēki izvēlas pētīt tieši to, kas viņus visvairāk dotajā brīdī interesē – personīgās intereses . Pētījumu priekšnoteikums ir centrālā pētījumu pasaules pazīme. Formālo priekšnoteikumu uzrādīšana un apstiprināšana ir vajadzīga pirms pētījumu daļas sākšanas. Pētījumi nav ierobežoti lēmumu pieņemšanas situācijām. Tos bieži vien lielā mērā izmanto teorētiskajos laukos, lai varētu aprakstīt mēdijus, analizētu mēdiju ietekmi uz patērētāju sabiedrību, izprastu auditorijas uzvedību u.c.
Masu mēdiju pētījuma attīstības procesu var iedalīt 4 etapos :
Mēdiji paši, to interese (kas tas ir, kā tas darbojas, kādas tehnoloģijas ietver, cik daudz tas maksā).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,01 €
Materiālu komplekts Nr. 1134869
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Empīriskā sociālā pētījuma process, tā loģiskā struktūra. Mediju un komunikāciju pētījumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/384712

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties