Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:802311
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskos tirdzniecības noteikumus ir izdevusi Starptautiskā tirdzniecības palāta, un tie tiek plaši pielietoti tirdzniecības darījumos. Noteikumi ir atzīti starptautiskajā tirdzniecībā, kā arī komersantu aprindās visā pasaulē.
Starptautiskie tirdzniecības noteikumi mazina vai pavisam novērš neskaidrības, kas rodas šādu noteikumu dažādās interpretācijas dēļ dažādās valstīs. Starptautiskie tirdzniecības noteikumi nosaka pušu tiesības un pienākumus, slēdzot pārdošanas līgumus par preču piegādi (preču piegādes noteikumi). Noteikumi paskaidro, kurai pārdošanas līguma pusei ir pienākums organizēt pārvadājumus vai apdrošināšanu, kad pārdevējs piegādā preces pircējam, un par kurām izmaksām kura puse ir atbildīga.
Noteikumi ir sagrupēti četrās kategorijās, sākot ar noteikumiem, sakarā ar kuriem pārdevējs padara preces pieejamas pircējiem tikai paša pārdevēja telpās ( E (nosūtīšanas) noteikumi), noteikumi turpinās ar grupu sakarā, ar kuru pārdevējs piegādā preci transportēšanai saskaņā ar pircēja instrukcijām (F (pamatpārvadājums nav apmaksāts) noteikumi). Nākamie ir C (pamatpārvadājums ir apmaksāts)noteikumi, saskaņā ar kuriem pārdevējam tiek uzliktas saistības slēgt pārvadājuma līgumu uz parastiem nosacījumiem un apmaksāt to. Visbeidzot ir D (ierašanās) noteikumi, saskaņā ar kuriem pārdevējs ir atbildīgs par preču piegādi norunātā vietā vai noteiktā punktā valsts robežās vai importa valstī. Pārdevējam jāuzņemas visi riski un izdevumi piegādājot preci līdz šai vietai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1333975
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Mērķtirgus izvēle”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/802311

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties