Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:927689
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ieviešot Eiropas Savienības direktīvu 2000/31/EC par dažiem informācijas sabiedrības pakalpojumu tiesiskajiem aspektiem, jo īpaši par elektronisko tirdzniecību, 04.11.2004. pieņemts Informācijas sabiedrības pakalpojumu likums, kas nosaka arī komerciālu paziņojumu sūtīšanas kārtību Internetā. Direktīva regulē reklāmas informācijas apjoma, detalizācijas pakāpes un izplatīšanas periodiskuma tiesiskumu.
Ņemot vērā mūsdienu sabiedrības globalizācijas pakāpi, e - komercijas iespējas šķiet teju neierobežotas, taču jāņem vērā, ka tā gluži nav - lai arī šī uzņēmējdarbības prakse ir relatīvi nesena, ir izstrādāti daudz dažādi tiesiskie regulējumi, kas nosaka darbošanos e-komercijas vidē, aizstāvot kā patērētāju, tā pārdevēju intereses. Noteikumi izstrādāti burtiski pēdējās desmitgades laikā.
Kā galvenais ierocis un svarīgs resurss mūsdienās tiek minēta informācija. E - komercijas vide ir izstrādāta tā, lai maksimāli atvieglotu informācijas apmaiņu. Savā būtībā daudzas profesijas un daudzi uzņēmējdarbības veidi mūsdienās ir balstīti tieši uz informācijas apmaiņu un sniegšanu. Jaunā uzņēmējdarbības vide veido citādāku biznesa modeli starp pircēju un pārdevēju, atvieglojot komunikācijas ātrumu samazinot attālumu. Svarīgi apzināties, ka šķietami anonīmā vide, kurā viegli paslēpties, neatbrīvo no pienākuma un atbildības, gluži pretēji, tā uzliek papildus atbildību būt uzmanīgākiem un rūpīgākiem, sniedzot jebkāda veida informāciju un slēdzot ikvienu darījumu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercijas īpatnības un iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/927689

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties