Stundas gaita – soļi, kas tiek īstenoti, lai apgūtu kompetenci/konkrētās darbības, uzdevumi
https://www.siic.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/siic/Stundu_piemeri/SP_Auga_uzbuve.pdf’
https://www.siic.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/projekti/siic/Stundu_piemeri/SP_Darzs_uz_palodzes.pdf
1. Ievaddaļa
Ierosināšana, uzdevuma izvirzīšana
Skolēni vēro video: https://www.youtube.com/watch?v=AmCUTth7ffs (Dzīvības pazīmes).
Skolotāja pievērš skolēnu uzmanību.
Skolotāja uzdod jautājumus par pazīmēm, pēc kurām var atpazīt dzīvo dabu no nedzīvās dabas. Noskaidro, ko skolēni jau zina.
Skolotāja noformulē mācību stundas uzdevumu: lai apgūtu stundas tēmu, vispirms jāveido vizuālie (attēli) dzīvās un nedzīvās dabas modeļi, saskatot to atšķirību.
Skolēni sadalīti pāros, sadarbojas.
…