Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:515248
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

5. Nodomi – Tirgotājiem ir ieinteresētība cilvēku nodomos, galvenokārt, attiecībā uz pirkšanas paradumiem. Atbildes tiek analizētas un izmantotas kā viens rādītājs rezultātiem nākotnē ekonomiskajai aktivitāti. Mārketinga pētījuma nodomi bieži vien pulcējās, lūdzot respondentus norādīt dažādas atbildes. Šādas atbildes vislabāk var raksturot savus plānus attiecībā uz jauno produktu vai pakalpojumu:
Noteikti pirktu;
Droši vien pirktu;
Neesmu drošs;
Droši vien, ka nepirktu;
Noteikti nepirktu.7

6. Motivācija - motivācijas jēdziens, šķiet, ir vairāk semantisko neskaidrību nekā vairums terminu uzvedības zinātnēs. Daži autori uzstāj, ka motīvi atšķiras no diskiem un pēdējo izmantoto terminu, galvenokārt, raksturo pamata psiholoģiskajām vajadzībām – tas ir – izskalkums, slāpes, pajumte un dzimums.

7. Uzvedība – uzvedības problēmas, ko pircējs ir darījis, ko dara. Parasti mārketinga pētījumā tas ir, šo līdzekļu iegāde un lietošanas uzvedība.8

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1321166
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties