Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:669561
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cilindru galvas konstruktīvais izvietojums atkarīgs no motora tipa. Lai panāktu labu blīvējumu, stiprināšanas elementiem jābūt labi pievilktiem:
pareizā secībā
pareizā veidā
ar pareizu griezes momentu, lietojot šim nolūkam dinamometrisko atslēgu
Šādi skrūvējot stiprināšanas elementus, panāk to, ka galvas blīvējums nelaiž garām gāzes. Tajā pašā laikā jāizvairās no cilindru galvas deformēšanas. Cilindru galva var būt piestiprināta motora blokam ar bultskrūvēm vai tapskrūvēm un uzgriežņu palīdzību. Parasti starp cilindru galvu un motora bloku ievieto tērauda- azbesta starpliku (galvas blīvi). Ja maina galvas blīvi, tad ieteicams to pirms uzlikšanas ierīvēt ar grafīta pulveri, lai novērstu tās pielipšanu pie cilindru bloka un galvas.
Cilindru galva jāpievelk vienmērīgi, sākot no centra un tad pakāpeniski nonākot līdz malējiem stiprināšanas elementiem. Lai novērstu cilindru galvas deformāciju, tā jāpievelk vairākos paņēmienos, kuru laikā pievilkšanas griezes moments arvien pieaug:
vispirms ar mazāku spēku (griezes momentu)
pēc tam- līdz galam
Stiprināšanas elementi jāpievelk tikai aukstam (atdzisušam motoram). Motoru izgatavotāju rūpnīcu reglamentētie cilindru galvas stiprināšanas elementu pievilkšanas paņēmieni un metodes var būt atšķirīgas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1144031
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cilindra galvas, bloka starplikas nomaiņa un detaļu defektēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/669561

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties