Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,12 (15%)
Cena ar atlaidi*:
6,37
Pirkt
Identifikators:804996
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Cenu veidošanas mērķi degvielas uzpildes stacijā.
DUS cenu veidošanas mērķi ir nodrošināt stabilu vietu tirgū, paaugstināt apgrozījumu un gūt maksimālu peļņu.Stacija atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā,degvielas cena vienmēr ir zemāka par konkurentu noteikto cenu, izmaksas tiek ierobežotas līdz minimumam- šādā veidā DUS īpašnieki cer sasniegt mērķi.
Latvijas tirgū ir vērojama dīvainība- naftas cenu celšanās pasaules tirgos paaugstina produkta cenu Latvijā, bet naftas cenu krišanās pasaulē mūs neskar.Tas norāda uz Latvijas degvielas tirgotāju patvaļu un ar likumu aizliegto vienošanos par cenu.
Cenas tiek noteiktas zemākas kā konkurentiem Statoil , Neste un Lukoil. Tas iespējams samazinot un ierobežojot izmaksas.Piemēram, Statoil uzpildes stacijā vienlaikus strādā 4 -8 darbinieki, kamēr analizētajā DUS tikai operators un vadītājs; Statoil algo gan mārketinga speciālistus, gan sabiedrisko attiecību speciālistus-apskatītajā DUS šos darbus veic struktūrvienības vadītājs.Atalgojuma ziņā Statoil darbinieki saņem 3 reizes lielāku algu.Izmaksu ierobežošana šajā uzņēmumā ir prioritāte Nr.1.Tiek kontrolēts elektroenerģijas patēriņš, telefonsakaru izmantošana, teritorijas uzkopšanai līdzekļi netiek iedalīti, darbinieku atalgojums tikai nedaudz pārsniedz minimālo, kaut arī DUS ieņem 2. līmeni apgrozījuma ziņā- virs 100 tūkstošiem latu mēnesī.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/804996

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties