Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,42 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,07
Pirkt
Identifikators:947565
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kopsavilkums    4
2.  Produkcijas vai pakalpojuma raksturojums    5
3.  Mārketinga plāns    6
3.1.  Tirgus situācijas analīze    6
3.2.  Produkta vadīšana    7
3.3.  Cenu veidošana    8
3.4.  Produktu sadale    10
3.5.  Produkta virzīšana tirgū    10
4.  Ražošanas organizācija    12
5.  Menedžments    13
6.  Finanšu plāns    15
6.1.  Kapitālieguldījumi un to avoti    15
6.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    17
6.3.  Naudas plūsma    18
6.4.  Finanšu rādītāju analīze    19
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums īsumā atspoguļo plānotās uzņēmējdarbības būtību un biznesa plāna galveno saturu, kas citās nodaļās izklāstīts sīkāk.
Šajā nodaļā norāda veidojamā uzņēmuma nosaukumu, uzņēmējdarbības formu, īpašniekus, atrašanās vietu, kā arī biznesa plāna izstrādātāju. Norāda cik ilgam laikam biznesa plāns sastādīts (parasti 3 - 5 gadiem). Apraksta sākotnējo situāciju, no kuras attīsta plānoto darbību (esošais uzņēmums, cilvēki, zeme, ēkas, iekārtas vai tukša vieta).
Īsumā raksturo produktu, ko piedāvās tirgū, norādot, kam tas domāts – kādas pircēju vajadzības apmierina, ar ko atšķiras no konkurentu pārdotajiem.
Dod īsu tirgus situācijas analīzi, raksturo galvenos konkurentus, viņu darba metodes. Norāda kādi pircēji pirks produktu un kāpēc. Cik daudz varēs pārdot plānojamā periodā.
Īsumā raksturo ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) organizāciju, norādot kādi ražošanas resursi tiks izmantoti (izejvielas, iekārtas, personāls). Apraksta izmantojamo tehnoloģiju un menedžmentu.
Sniedz koncentrētu mārketinga plāna izklāstu.
Kopsavilkumā norāda cik lieli ieguldījumi nepieciešami darbības uzsākšanai, kādi ir to finansēšanas avoti. Atspoguļo gaidāmos rezultātus (nodarbināto cilvēku skaits, apgrozījums, peļņa) un ienesīguma rādītājus.
Nodaļu noslēdz ar galveno riska faktoru atspoguļošanu un nākotnes attīstības perspektīvu novērtēšanu.
Tā kā kopsavilkumā jāizmanto visu pārējo nodaļu rezultāti, tad to raksta pēdējo.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāna sastādīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/947565

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties