Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:595465
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai sabiedrisko attiecību speciālists varētu sekmīgi veikt šo savu pienākumu daļu, viņam ir jāizprot informācijas loma, dažādi masu saziņas līdzekļi un to iezīmes, ka arī to cilvēku dzīvesveids un vērtības, kuri ir cieši saistīti ar masu saziņas līdzekļiem. SA speciālistiem ir arī jāsaprot, ka masu saziņas līdzekļus zināmā mērā ierobežo to tehniskās prasības,vērtības, iekšējie noteikumi, kā arī nepieciešamība piesaistīt papildu reklāmdevējus, nesot peļņu masu saziņas līdzekļu īpašniekiem.
Masu saziņas līdzekļu iezīmes:
Masu saziņas līdzekļi nedarbojas uzreiz. Tikai tad, ja masu saziņas līdzekļi vairākkārt pievēršas attiecīgajam jautājumam, var mainīties sabiedrības uzvedība, veidoties attieksme vai stereotips.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Attiecības ar masu saziņas līdzekļiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/595465

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties