Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,20 (16%)
Cena ar atlaidi*:
6,29
Pirkt
Identifikators:604574
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Nosauciet zināmos internetmārketinga instrumentus.
E-instrumenti:
I-NET
- visplašāk izmantotais e-instruments ir internets, pēc tam seko mob.komunikācijas
Digitālā TV
-digitālā TV – tiek devēta par interaktīvu, jo komunikācija notiek divos virzienos. Šādu komunikāciju nodrošina tehnoloģija, kas pārvērš skaņu un attēlu datorizētos skaitļos
Priekšrocības:
labākas skaņas un attēla kvalitāte
plašāks piedāvājums (TV, iepirkšanās, spēles, e-pasts)
lielākas izvēles iepsējas un mijiedarbības
vienkāršība un ērtums
INTERAKTīVAIS RADIO
Izķir divus veidus:
Interneta radio ir analogs tradicionālajam radio, tikai pārraidīšana notiek, izmantojot i-netu
Lai varētu klausīties dig.radio, nepieciešams īpašs radio uztvērētājs, kas ir aprīkots ar signālu dekodējošu iekārtu un lielu šķidrā kristāla ekrānu. Dig.radio tradicionāli realizē divvirzienu mijiedarbību- klausītājs uztver skaņu un var nosūtīt savu repliku. Jo lielāks lietotāju skaits, jo lielākas izmaksas.
MOBILāS TELEKOMUNIKāCIJAS
Mobilās tel. visā pasaulē tiek izmantotas dažādiem mērķiem:- pērk puķes, -piedalās izsolēs, - izvēlas vietu, kur sēdēt lidojuma laikā utt.
Izmantošanas trūkumi:
neliels ekrāns,
ierobežots info apjoms (zīmju skaits sms)
dizaina ziņā vājas mājaslapas
spami.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1343140
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atbildes uz jautājumiem e-komercijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/604574

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties