Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:807134
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Nosauciet jums zināmos internetmārketinga instrumentus
1)Kvalitātivās un viegli pieejamās info lielu apjomu, kas ir izmantojams mārketinga pētījumos.2) interaktivitāte un darbību sinhronizēšana reālajā laikā. 3)augsta savstarpēja mijiedarbība ar klientiem.4) Iespēja darboties un paralēli komunicēt ar lielu klientu skaitu vienlaicīgi.5) iespēja ātri reāģēt uz klientu pieprasījumu.6) globāls tirgus.7) nepārtraukta darbība.8) info kļūst par preci.9) jaunu mārketinga modeļu ieviešana un īstenošana.10) zemas izmaksas uzņēmuma preču un pakal-pojumu reklāmēšanai, popula-rizēšanai, virzīšanai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/807134

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties