Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:814526
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Māc.organ.form. Māc. organizācijas formu attīstība. Māc organ vispārīgās formas, to raksturojums. Māc. organizācijas konkrētās formas, to raksturojums.
Māc. organizācijas forma ir noteiktā kārtībā un režīmā norisošās skolotāja un skolēna sadarbības ārējā izpausme, kas reglamentē skolotāja un skolēna kopīgo darbību.
Attīstība- individuālā, individuāli grupālā, grupālā, kopmācību sistēma, Manheimas, Daltonas plāns, apvienotās mācības, trampa plāns
Māc. organizācijas vispārīgās formas: frontālā; grupālā; individuālā.
Frontālā- skolotājs rod tiešu saskarsmi uzreiz ar visiem klases skolēniem – stāsta, skaidro, demonstrē, iesaista audzēkņus kopējās problēmas risināšanā.
Grupālā- kopīgi risināmo problēmu skolotājs sadala apakštēmās un katru no tām meklējumdarbības ceļā risina katra skolēnu grupa. Kāds no grupas dalībniekiem ziņo grupas viedokli visai klasei.
Individuālā- katrs skolēns saņem uzdevumu, kas viņam jāveic neatkarīgi no citiem, ļaujot katram strādāt viņam piemērotā tempā.
Mācību organizācijas konkrētās formas- mācību stunda; mācību ekskursija; lekcija; seminārnodarbība; praktikums; mācību diskusija; kooperatīvā mācīšanās; projektu darbs; fakultatīvās nodarbības; mācību darbs mājās; papildnodarbības; konsultācijas u.c.
Mācību stunda- viena no mācību organizācijas formām, kurā skolotājs noteiktu laiku (45 vai 30-40 min) ar pastāvīgu skolēnu grupu organizē un realizē didaktikas uzdevumus mācību iestādē izvirzīto mācību, attīstības un audzināšanas mērķu ietvaros.
Mācību ekskursija ir kādas vietas (muzeja, izstādes, objekta, apvidus u.c.) apmeklēšana, parasti grupā mācību nolūkā, lai iepazītos, izzinātu, teoriju saistītu ar Seminārnodarbība ir mācību nodarbību veids, kur audzēkņi noklausās un apspriež sagatavotos referātus vai ziņojumus praksi.
Praktikums ir praktisko nodarbību cikls kādai profesijai/jomai nepieciešamās lietpratības, it sevišķi prasmju apguvei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atbildes didakikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/814526

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties