Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,49 (13%)
Cena ar atlaidi*:
10,00
Pirkt
Identifikators:781465
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 2.bklase
Stunda (nodarbība): Matemātika
Temats: Rudens visapkārt.
Skolotāja
Stundas mērķis: Rast izpratni par divciparu skaitļu summas (bez pārejas) aprēķināšanu.
Plānotie uzdevumi: Iemācīties aprēķināt divciparu skaitļu summu ar dažādiem paņēmieniem.
Stundas īss plāns. Stundas laikā skolotāja parāda divus variantus, pēc kādiem bērni var aprēķināt divciparu skaitļu summu (bez pārejas).
Stundas sākumā skolotāja dod vairākus piemērus atrisināšanā apjomā līdz 100. Skolotāja uz tāfeles parāda divus paņēmienus ar skaitļu saskaitīšanu, ļauj bērniem izvēlēties, kurš no tiem labāk patīk. Izmanto vairākus uzdevumus un kopā atrisina tos. Katrs bērns individuāli darba burtnīcā pilda uzdevumus par saskaitīšanu. Stundas beigās atrisina divus teksta uzdevumus. Stundas beigās skolotāja apjautājas bērniem, ko jaunu viņi ir iemācījušies, kas neiznāca, kas izdevās. Skolotāja pasaka paldies par darbu.


Klase: 2.b klase
Stunda (nodarbība): Matemātika
Temats.:Rudens visapkārt.
Skolotāja:
Stundas mērķis. Rast izpratni par divciparu skaitļu starpības aprēķināšanu bez pārejas.
Plānotie uzdevumi. Atkārtot iepriekšējās stundas tēmu par saskaitīšanu, iemācīties divciparu skaitļu starpības aprēķināšanu bez pārejas.
Stundas īss plāns. Stunda iesākas ar pieciem piemēriem uz tāfeles, kuros ir divciparu skaitļu saskaitīšana bez pārejas – atkārtojot iepriekšējo mācību vielu. Skolotāja sāk skaidrot par divciparu skaitļu starpību uzrakstot uz tāfeles divus variantus, pēc kādiem skolēni var risināt uzdevumus. Katrs izvēlas sev piemērotāko. Skolotāja dod piemērus, kuri jāatrisina uz tāfeles apjomā līdz 100. Kad bērni atrisinājuši uzdevumus, viņi savās burtnīcās dabū zīmodziņus. Darba burtnīcās tiek risināti uzdevumi ar atņemšanu. Stundas beigās skolotāja kopīgi ar bērniem risina teksta uzdevumus, uzdod jautājumus. Stunda beidzas, kad skolotāja pasaka paldies bērniem, ka viņi tik labi strādājuši, tiek pārrunāts, kas ko jaunu ir ieguvis.


Klase: 2.b klase
Stunda (nodarbība): Latviešu valoda.
Temats: Rudens visapkārt.
Skolotāja.:
Stundas mērķis. Atšķirt teikuma veidus pēc izteikuma mērķa - stāstījuma teikumi un izsaukuma teikumi.
Plānotie uzdevumi. Iemācīties atpazīt un atšķirt stāstījuma teikumu no izsaukuma teikuma. Atpazīt tos gan pēc runas, gan rakstu valodas.
Stundas īss plāns. Stunda iesākas ar to, ka skolotāja sasveicinās. Skolotāja izskaidro par ko mācīsies šodien latviešu valodas stundā. Skolotāja skaidro, kas ir raksturīgs stāstījuma teikumam un kāda pieturzīme jālieto. Piemērus raksta uz tāfeles. Tālāk stundas gaitā skolotāja ar savas intonācijas palīdzību bērniem rada priekšstatu, kāda tā ir stāstījuma teikumam. To pašu skolotāja izskaidro par izsaukuma teikumu, uzsverot , ka izsaukuma teikums rāda izbrīnu, sajūsmu. Tad skolotāja katram bērnam liek nosaukt vienu stāstījuma teikumu, vienu izsaukuma teikumu. Skolotāja liek atvērt mācību grāmatas, kur bērniem ir 5 minūtes jālasa teksts. Pēc tam visi kopā pārlasa tekstu pa vienam teikumam tādā secībā kā sēž solos. Pirms uzdevumu sākšanas darba burtnīcā ,skolotāja pieceļ bērnus kājās liekot izvingrināt pirkstus. Stundas nobeigumā tiek izdalītas burtnīcas ar bērnu atstāstījumiem, kas tika rakstīti iepriekšējā stundā. Tiek pārrunāts, kas izdevās, kas nē. Stundas beigās skolotāja pārruna ar bērniem ,ko jaunu iemācījušies, kas nesaprotams bija.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/781465

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties