Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:728020
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja

MC Donald`s ieņem 8. vietu pasules brendu top 10. Aptauja tika veikta, lai noskiadrotu vai MC Donald`s brenda pozicionēšana ir bijusi veiksmīga Latvijas tirgū.
Kritēriji, pēc kuriem autori vadījās aptaujas analizēšanas laikā, ir principi, kurus MC Donald`s kompānija ir noteikusi kā veiksmīgus brenda pozicionēšanas kritērijus. Šie kritēriji ir:

McDonald’s brenda identitāte- identitātes būtība
Ēdiena kvalitāte- vienmēr silts, ar labu garšu un pieejams jebkurā pasaules vietā.
Apkalpošana- ātra, uzmanīga, darudzīgaun bez liekiem uztraukumiem.
Ērtība- pieejams jebkur, ātra apkalpošana- “ātrs ēdiens”.
Piedāvājamās vērtības- labs produktts par samērīgu cenu.
Klienti- mērķtirgus- ģimenes un bērni, jaunieši.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties