Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:728020
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja

MC Donald`s ieņem 8. vietu pasules brendu top 10. Aptauja tika veikta, lai noskiadrotu vai MC Donald`s brenda pozicionēšana ir bijusi veiksmīga Latvijas tirgū.
Kritēriji, pēc kuriem autori vadījās aptaujas analizēšanas laikā, ir principi, kurus MC Donald`s kompānija ir noteikusi kā veiksmīgus brenda pozicionēšanas kritērijus. Šie kritēriji ir:

McDonald’s brenda identitāte- identitātes būtība
Ēdiena kvalitāte- vienmēr silts, ar labu garšu un pieejams jebkurā pasaules vietā.
Apkalpošana- ātra, uzmanīga, darudzīgaun bez liekiem uztraukumiem.
Ērtība- pieejams jebkur, ātra apkalpošana- “ātrs ēdiens”.
Piedāvājamās vērtības- labs produktts par samērīgu cenu.
Klienti- mērķtirgus- ģimenes un bērni, jaunieši.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aptauju analīze par uzņēmumu "McDonalds"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/728020

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties