Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:263439
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2008.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Michael Porter provided a framework that models an industry as being influenced by five forces: risk of potential entrants, bargaining power of buyers and suppliers, threats of substitutes and intensity of rivalry among established firms.
At this paper will be analyzed books sales industry.
I. Threat of Potential Entrants-
Barriers to Entry
1. Brand loyalty – the risk is low, because of the large assortment and broad choice of the books at every book-shop. Intensity of the risk can be described by 8 points.1
2. Absolute cost advantage – risk is not high, because mostly the assortment is the same in the shops. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1147240
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Analysis of Book Sales Industry at Latvian Market by Porter’s 5 Forces Model”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/263439

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties