Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:744022
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu attīstības tempos un plašā tirgus klāsta apstākļos cilvēki itin labi orientējas, tāpēc ar skanīgiem reklāmas saukļiem vai vienkārši labu preci ir par maz, par būtisku kvalitātes rādītāju ir kļuvusi pievienotā vērtība, kas kā tradīcijas, popularitāte, ekskluzivitāte, uzticamība nāk līdzi zīmola vārdam.
Džeimss Hammonds atzīmē šīs pievienotās vērtības prioritāti zīmola repuācijas celšanai: „(..) mazajiem biznesiem, kas sacenšas tikai uz patēriņa preču platformas (produkts, pazīmes un cena), ir ierobežots dzīves ilgums. Taču dodiet klientiem iemeslu ticēt – stāstu par jūsu zīmolu un to, kā tas saistīts ar viņu dzīvēm -, un jums radīsies labākā iespēja iegūt klientu.”
Bestsellerā „A Whole New Mind” Dens Pinks raksta par atjautības, empātijas, nozīmes un prieka vērtībām, kas progresējot nomaina iepriekšējās – racionālās: „(..) dažas pēdējās desmitgades ir piederējušas noteikta tipa personai ar noteiktu domāšanas veidu – programmētājiem, kas spēj iestatīt kodus, advokātiem, kas spēj izveidot meistariskus līgumus, biznesa vadības meistariem, kas spēj pievarēt skaitļus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties