Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:432528
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ja, piemēram, zīmols var kļūt par sinonīmu svarīgam ieguvumam (kā „Persil” = baltums), tas spēj uzturēt dominējošu pozīciju tik ilgi, cik ilgi patērētājs to uzskatīs par svarīgu. Kā zīmola vadītāji mēs šodien runājam par teritorijas daļas iegūšanu patērētāju prātos, un tā pamatā ir pati ideja. Loģiskās formas mērķis ir savest zīmolu un lietas, ko tas pārstāv, tik cieši kopā, ka zīmols būtībā kļūst par valodas daļu, ko izmanto patērētājs, lai aprakstītu lietas.” Par zīmola nepieciešamību un nozīmi uzņemumu darbībā raksta Olinss Volijs :”Patiesībā zīmola izvēršana ir ļoti nozīmīgs process, jo tas apliecina, ka zīmolam ir pašam sava dzīve un individualitāte, un ka tad, ja zīmols spēj radīt ap sevi pietiekami spēcīgu emocionālo lauku, mēs nešaubīdamies pieņemsim, ka tam piemīt arī funkcionālās spējas. Zīmola ekspansija, kā saka Parīzes Komercaugstskolas (HEC) Vadības skolas tirgvedības profesors Žans Noels Kapferers: „Tieši izriet no atziņas, ka zīmoli ir reāla kompānijas kapitāla daļa.” Tālākā perspektīvā tas nozīmē, ka daudzas sekmīgas korporācijas maina savu pamatnostādni, kļūstot no ražotājiem un pārdevējām par zināmas vērtību sistēmas iemiesotājām – tās simbolizētājām. Un šī pārmaiņa ir tik būtiska, ka pamatos pārveido lielus uzņēmumus.”
Neslēpšu, ka arī man zīmoli nozīmē gana daudz, lai es dien dienā izvēlētos vienas un tās pašas markas zobu pastu, apģērbus un pārtiku. Zīmols – tā priekš manis ir prestiža un kvalitātes zīme. Pat mana mamma visu laiku pērk tikai eļļu „Risso”, tāpēc varu nešaubīgi teikt, ka tirdzniecībā zīmolam ir milzīga, lai neteiktu – noteicoša nozīme, un veiksmīgai uzņēmuma darbībai zīmols – atpazīstamība – ir vitāli nepieciešams, un es domāju, ka katri veiksmīga zīmolā ieguldītie līdzekļi ar laiku nāks atpakaļ desmitkārtīgi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1237917
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Zīmola teorētiskie aspekti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/432528

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties