Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:970679
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Liekvārdība virsrakstos. Virsrakstam jābūt īsam, kodolīgam, tādam, lai labi varētu saprast, par ko rakstā būs vēstīts. Tomēr biežāk ir novērojams pretējais - virsraksti ir pilni ar vārdiem, bez kuriem varētu iztikt. Kā piemēru varam minēt virsrakstu portālā www.delfi.lv – „Degvielas tirgotāji par vienu santīmu palielina benzīna un dīzeļdegvielas cenas Rīgā”. Nevar nepiekrist - ir skaidrs, par ko varēsim lasīt tālākajā rakstā. Tomēr tas būtu skaidrs arī tad, ja virsraksts būtu daudz īsāks, piemēram, „Degvielas cenas Rīgā palielinātas par santīmu”.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virsraksti drukātajos medijos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/970679

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties