Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:241149
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viedokļu līderu teorija atzarojas no divu soļu komunikācijas modeļa. Divu soļu teorija ir daļa no difūziju teorijas, un gadu laikā lēnām iekļauj daudzu soļu teoriju. Šī teorija balstās uz ticību tam, ka ir cilvēki, kuri uzvedās kā viedokļu līderi, kas selektīvi patērē medijus to nozarēs un tad izplata idejas starp viedokļa līdera sekotājiem grupās. Viedokļu līderībai ir arī saistība ar reklāmu un mārketingu. Izmantojot viedokļu līderus, reklāmisti var daudz efektīvāk un ātrāk nodot informāciju par produktu vai pakalpojumu to mērķauditorijai.
„Tas, ko mēs varētu dēvēt par viedokļu līderi, ja mēs to vispār var apzīmēt ar līderību, ir līderība tās parastākajā nozīmē: vienkārši realizējama, dažreiz neapzināta, realizējās mazā draugu, ģimenes un kaimiņu lokā. Tā nav ne Čērčila augstā līmeņa līderība, ne kāda vietējā politiķa un pat ne sociālās elites. Tās ir pretējā puse – parasti neredzama, dabiska, neuzkrītoša līderības forma savstarpēju cilvēks pret cilvēku komunikācijā, kas ir intīma, neformāla, ikdienišķa”.
Katz un Lazarsfield, personu ietekme.
Viedokļu līderu teorija iesakņojusies komunikācijās pētījumu attīstībā. Kopš viedokļu līderu „dzimšanas”1940.g., gan praktiķi, gan akadēmiķi ir ļoti ieinteresēti cik liela ir to vērtība un ietekme uz sabiedrību.
Daudzi pētījumi ir cenšas atklāt to īpašības, kas atšķir to no „sekotājiem” un saprast kā viņi izrāda viņu personisko ietekmi masu viedokļu un uzvedības maiņā.
Patērētāju produktu mārketinga aktivitātes bija iemesls tam, kādēļ pieauga viedokļu līderu dominante, jo pētniekiem vajadzēja identificēt potenciālos viedokļu līderus. Šī viedokļu līderu identifikācija no praktiskā viedokļa bija, un arī turpina būt – izaicinājums. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1145373
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Notikuma "Rīgas Praids" medijos atspoguļotie viedokļu līderi. Mediju radītā fenomena analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/241149

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties