Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:252440
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Debates par žurnālistu un SA profesionāļu attiecībām ir bezgalīgas. Jo abpusēji tās ir atkarīgas viena no otras. Prese nevar strādāt bez SA un SA ir nepieciešama prese.
Žurnālistiem un sabiedrisko attiecību cilvēkiem vienmēr ir bijušas divkosīgas attiecības. Vienkārši, abpusējā atkarība un abpusējā piesardzība, nenoved pie pilnībā uzticamas vides. Kādēļ? Piemēram, pieņemot, ka prese domā „ka SA bruģē viņu ceļu pie svarīgiem cilvēkiem, ar kuriem viņi vēlas runāt”. Taču „SA speciālisti ne vienmēr izstāsta visu patiesību, jo viņi vēlas izveidot stāstu, kas nāk par labu viņu pārstāvētajai organizācijai.” Tādā veidā, ja žurnālists pieņem visu, ko viņam ir iedevuši un uzraksta stāstu, kurš balstīts uz SA speciālistu materiālu, kas ir daudz mazāk par visu patiesību, un tad, sanāk, ka žurnālists galu galā ir tas, kurš jūtas apmuļķots un pievilts.
Sabiedrisko attiecību cilvēki savukārt, uzskata, ka prese viņos vienmēr saskata šaubas. SA personāls izmēģinās visu, lai sameklētu visu nepieciešamo informāciju un prezentēs sava uzņēmuma lietu visatklātāk, kā tie to redz. Un viņi jūtas ļoti pievilti, kad publicētajā materiālā viņi saskata samežģītu stāstu, savādāku, nekā tie ir nodevuši un viņu atklātība ir izmantota pret viņiem.
Lai saprastu spiedienu uz abām pusēm, situācija ir nedaudz jāizskaidro.
Pirmkārt, 70% no visiem SA centieniem ir novirzīti tā saucamajai integrētajai mārketinga komunikācijai . Galvenokārt, tā ir produktu virzība, kas sastāv no produktu promotēšanas caur SA tiešām mediju attiecībām, kas ietver sevī žurnālistu pārliecināšanu rakstīt par produktu kā tādu vai akceptēt SA materiāla kopiju par produktu, un produkta publicitātes.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1127733
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību speciālista un žurnālista sadarbības problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/252440

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties