Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Eseja2 Psiholoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:580510
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Atbildot uz jautājumu - Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai- nē nav gan. Humanizācijas un demokrātiskuma principu ievērošana sniedz bērnam vēlmi pašattīstīties un veido personību. Humanizācijas princips sniedz bērnam līdzjūtību, labvēlību, taisnīgumu, līdzpārdzīvojumus, atsaucību, līdzcietību un tīrību. Viss balstīts uz cilvēcīgo faktoru, kas ikdienā mums ir aizmirsies. Pedagogi, kas pasniedz humanizācijas principu, interesē skolēnu personība vairāk nekā zināšanas, prasmes un iemaņas. Tā varētu teikt, ka programma, koncentrēta uz bērna pilnveidošanu, bet sasniegumi mācību satura apgūšana nav tik svarīga. Šķiet, ka demokrātiskais princips papildina humanizācijas principu. Tā tad, demokrātiskais princips sniedz personības brīvību, brīvību paust un aizstāvēt savus uzskatus, kā arī māca atbildību. Būt atbildīgam par savām izvēlēm un rezultātiem. Bērns iemācās cilvēcīgās lietas pret otru cilvēku un iemācās atbildību par saviem darbiem, jo ir atļauts pašam brīvi izpausties un izvēlēties. Šie principi ievada ikdienas dzīvē, kur būdams pieaudzis, saskaries. Un skolotājs ir tas, kas iebīda pareizās sliedēs, ja bērns ir nesaprašanā, bet nemaina galveno bērna mērķi. Visticamāk, ka visatļautība bērnam veidojas, saprotot lietas nepareizi. Tāpēc Montesori savā skolā pieņem bērnus, kuriem mājās ir tieši tāda pati audzināšana, lai bērnam nebūtu jājūtas neerti. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1353239
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/580510

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties