Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:385516
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, viens no masu komunikācijas svarīgākajiem efektiem 21.gs. ir narkotiskais efekts, kad sabiedrība vairs nespēj atteikties skatīties kādu seriālu vakaros vai arī aizmigšana tikai TV skanēšanas fonā. Mūsdienās arī ir sastopams paparaci efekts, kad auditorijai regulāri jāapmierina sava ziņkāre par kādu slavenu personību jeb to vēl varētu nosaukt par savu elku. Privatizācijas efekts- komunikants ietekmējoties no negatīvā ziņu klāsta atsakās interesēties par plašāka mēroga notikumiem un sekām, piemēram, persona atsakās doties uz vēlēšanām un paliek savā ikdienā. Proti, viens no pamazām izzūdošiem ir zilā ekrāna efekts, kad auditorija uztver ziņas par kādu notikumu kā tā sociālās nozīmības apliecinājumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1383133
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties