Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:925165
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion.
I argue that Real Estate Company is a gendered organization, which each position has its gender preference. It follow the pattern of gendered organizations are the total pattern of gender relations- token stereotypical expectations, interpersonal relationship, and men's and women's different placements in social, economic, and political hierarchies. Most importantly, the exploitation is hidden the surface, which workers must accept to survive in the social reality. Many women of color felt singled out, overworked and isolated, pressures of not only having to work twice as hard to dispel negative racial and/or ethnic stereotypes, and tokenism. For future research, I suggest social scientists to look more deeply into the political hierarchies, and inter-relationship between men and women. I also believe the organization has to have a willingness to change and to implement change, based on input from women of color. Start with a firm multi-level commitment to diversity. Facilitate the participation of women of color to help your organization develop a strong diversity statement. Promote a sense of ownership by women of color in the organization by facilitating meaningful participation opportunities at all levels.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1298000
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Undersurface of Real Estate Company”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/925165

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties