Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:357527
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reality shows where people are simulating real life are real mark of 21st century - never in past someone would spend hours watching in television or internet other persons just living, but nowadays - when borders of privacy are almost gone – it is normal way how to use personal free time. As all popular culture elements reality have their prons and cons, their fans and critics.
Reality shows can be useful for marketing specialists or some interest or lifestyle supporters promoting some values, skills or very concrete goods, so reality shows sometimes are like improvisation advertisements – they may impulse auditory to change lifestyle or choose some specific products. As reason for lifestyle changes could be reality shows like “Survivor” or “Robinsons”, where participants are getting skills of living in wildlife – it can be some impulse to viewer to try such an experience by himself or just get those skills like climbing, getting food in woods or making shelter from branches trained.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1174738
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties