Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:815973
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

"Nice Harley. I was going to get one of those, too. But I spent $6,495 on a killer dinette set. Harley . . . Dinette Set, Harley . . . Dinette Set. Went with the Dinette Set" (Harley-Davidson, 2004). With its latest commercial Harley-Davidson brings together their two core consumer markets, the hard-core bikers and the up-and-coming baby boomers.
To both of these groups, the Hog represents freedom. To the "biker" it is the open road, no ties left behind, living one day to the next. For the boomer, it is an escape from the routine day-to-day life that affords them the opportunity to…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties