Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:250401
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The purpose of this experiment was to demonstrate Active Student Response error correction procedure (ASR) in college students, and to generate a cost effective method other than Think Fast to teach vocabulary words to college students. By expanding on the purpose of Polson (1995), who found a method to teach students vocabulary words by using a computerized flash card program, and combining it with the purpose of Drevno et al. (1994), who used ASR error correction to improve students ability to learn vocabulary words, this experiment attempted to find a practical new learning method which can easily be implemented.
This experiment used a single subject multiple baseline design. The data collected suggested that not only was ASR error correction successful in improving vocabulary word retention, but it was also successful in maintaining the information over time.
Introduction
Polson (1995) conducted an experiment that tested fluency building in students and whether it could be improved with a computerized flash-card system. Fluency building was defined as the students' ability to learn vocabulary words and apply them to complex abstract situations. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1267379
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Effect of Active Student Response on College Age Students Learning Vocabulary Definitions”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/250401

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties