Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Which gender does better on a first year level of college?

     

    Eseja2 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:301265
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Abstract
The purpose of the present study was to analyze and observe the academic performance among females and males. Student's grades were investigated in this experiment to determine which gender performed better academically. One class of Psychology 100 students were used in the study. The data was derived from three tests and one Christmas exam that were given to students in Psychology 100. The scores from the tests were calculated to obtain the overall averages of males and females to distinguish which gender performed better academically. Averages were determined among males an…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1267143
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Which gender does better on a first year level of college?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/301265

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties