Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:542179
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

PROMOTION AND ADVERTISING:
The advertising and promotion budget of ASMC for the first six month is $2.5 million. Typically an automobile manufacturer spent 77% of its advertising dollars on television ads, 10% on print ads, and 3% on highway billboards. The print ads were to run in both general-interest magazines and enthusiast magazines.
To establish Samurai as a car of customers' perception a comprehensive/integrated promotion strategy is badly required. The objective of this strategy for Samurai should be as follows:
Creating or increasing buyer awareness of the car
Influencing buyer attitude toward the company Suzuki and the brand Samurai.
Achieving increases in sales and market share for specific customer or prospect target.
Generating repeat purchase of the car.
Encouraging trial of the car.
Attracting new customers with existing Suzuki clients.
Encouraging long term relationship.
Suzuki should follow the IMC (integrated marketing communication) strategies to integrate the promotion tools because:
IMC programs are comprehensive. Advertising, personal selling, publicity, direct marketing, sales promotion and other forms are all considered in the planning of an IMC.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Control of Cash”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/542179

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties