Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • The Change Diffusion Process: Why New Coke Was No Replacement

     

    Eseja2 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:874128
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Running head: Why New Coke Was No Replacement
Why New Coke Was No Replacement
February 21, 2003
<Tab/>I was in the fourth grade when I made my first public appeal. I remember taking my allowance up to the Convenience store, just outside of our neighborhood, in hopes of purchasing two of my favorite things - A Hershey Bar and a Coke. After I picked up my candy bar I headed to the cooler to select a cold refreshing Coke. I looked and I looked, but could not find the red can with the white letters I was so familiar with...after a few minutes I asked the cl…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1262742
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The Change Diffusion Process: Why New Coke Was No Replacement”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/874128

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties