Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:852680
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SITUATION ANALYSIS
UK Supermarket Industry in the 1990s
The supermarket industry in UK was characterized by fierce competition and low profitability, with big players dominating the marketplace. Porter's five forces analysis (summarized in Exhibit 1) provides insights into the industry:
Rivalry: Since there was little product differentiation between the multiples, price was commonly used as the competitive weapon. While the demographic profile of the shoppers of each chain was different, with Sainsbury at the top end, and Kwik Save at the bottom, most chains had a sub-brand (eg. Sainsbury with Savacentre; Safeway, with Presto) which targeted their competitors' market. As a result, margins were razor thin in the industry.
Suppliers: Due to limited shelf space and the abundance of products to be displayed, supermarkets had traditionally strong bargaining position vis-à-vis the suppliers. While this held true for most suppliers, the growth of major FMCG companies like Nestle and Proctor & Gamble had tilted some of the power back to the suppliers. Overall, the power seemed to be relatively balanced between the two parties. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tesco Insead Case Study”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/852680

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties